Ervaserra1 Önceden yoktu yeni farkettim yada daha küçükken anlamadım yada yoktu 4. Ay kontrolünde doktora sorucam
DefneMeva0411 Aynısı bizde de var ya doğduğundan beri. doktora da hiç sormak aklıma gelmedi yarın gideceğiz sorarım buraya da yazarım :)
Ervaserra1 2bebelimom_ doktor bıngındak normalden büyük genetik demişti ama baya önde o yüzden tedirgin olduö bındılgak kafanın üstünde olunca
2bebelimom_ Ervaserra1 bilemedim ki benim oğlum da da var aynısı doktor bi anormallik görmedi sizde de yoktur inşallah 🌸
DefneMeva0411 Ervaserra1 Ayy evet sordum yazmayı unuttm kusura bakma 🥲 sıkıntı edilecek bir durum değil bıngıldak kapandıkça geçermiş