Arkadaşlar dünden bu yana araştırıyorum 2 aylık hamileyim dahiliye doktoru bu ayakta kalmaktan bile olabilir falan dedi tansiyon yüksek değilse korkulcak birşey yok dedi geçebilirde dedi diğer hamileliğimdefe hep tansiyon çok düşüktü bundada düşüyor bi fikir verebilirmisiniz başına gelen yüksek tansiyondan olurmuş tabi yine doktora pazartesi gidicem baktırmam gereken 2 tahlil varmış onuda yaptırıcam 🌼😌