Cyabanova bizde de oluyordu canım muhtemelen atak tetikliyor onu. Bir de gündüz uyku uyanıklık sürelerine gece uykusunun saatine vs dikkat etmek gerekiyor. Ben o zamanlarda rutin oluşturup uyku uyanıklık sürelerine dikkat ediyordum her gece uykusu öncesi banyo masaj kremlenme karanlık oda ninni o şekil gidiyordum 2-3 saat uykuya geçmediği oluyordu pes etmedim ışıkları açmadım aldım kucağıma sırtını sıvazladım sakinleştirdim tekrar tekrar emzirdim öncelikle çok sakin olun ona karşı biliyorum çok zor sinirler geriliyor. 4. Ay atağından sonra her şey düzeldi çok şükür sabrım işe yaradı şimdi biliyor gece olduğunu uyuması gerektiğini uyanıyor tabii ama emiyor yatıyor 3-4 saate bi. Aklı oyunda kalıyor o yüzden biraz ağladığı oluyor uyumadan ama 5-10 dk falan sürüyor