Ceren_301121 Delirmek üzereyim oglum 5 ay 7 günlük gündüz uykusu yok gece 3 te yatıyor sabah 6 ayakta ve hep kucakta kalmak uyumak asla istemiyor 4 ayda bile böyle olmadı artık delirmek üzereyim 😢😢😢
tugcedefnehsyn Ceren_301121 2gün sonra 5aylık olacağız delirmek üzereyim gece asla uyumuyo 15dkya bir uyanıyor gündüz anca kucağımda uyuyo
NehirVolkan Ceren_301121 5 ay 5 günlük biz de öyle uyku yok uykuya geçişte hep bi ağlama zorla uyutuyorum
BirrPrensessannesi Ceren_301121 sakin ol sen rahat ol bebeğin hissedip daha fena olmasn diş hazırlığı olabilir bebeğim benimde 5 ay 21 günlük son 10 gündür artk bayilcam bir yere o dereceye geldm ama dış dir geçecek eline yemeni var onu parmağına dolayıp dışını kasıyor iyi geliyor galiba diş kaşıyıcı veriyorm atıyor r
Ceren_301121 Ebruli55 salyası akıyor eli sürekli ağzında ama baktığımda bişey göremiyorum sürekli huzursuz ya
Yigitsvlm tugcedefnehsyn bir hafta sonra beş aylık olacak gece yarım saat 25 dkka da bir ayaktayız gündüz uykuları da iki yada üç kere yarım saati geçmiyor ne yapabilirim artık bilmiyorum
tugcedefnehsyn Ceren_301121 evet kucaktan inmiyor kıyameti koparıyor heryerim ağrıyor uyuşuyor bir çözüm bulamıyorum 🤦🏻♀️
Ceren_301121 NehirVolkan aynı 4 aya atak diyorlardı ama bu zamana kadar ki en zor dönemi yaşıyorum ya 😞
Eezzaa123 5 ay 4 günlüğüz 4 5 gündür hiç durmuyor aglıyor bagırıyor agzı akıyor elleri agzında uykusu da çok kesik kesik 4.ay atagı zor diyorlar dı bizimki hiç düzelmedi ki çok yorgunum hiç susmuyor ne bu nezamn biticek
Ceren_301121 Eezzaa123 aynı durumdayız gerçekten geçmiyor bitmiyor artık napacagımı şaşırmış durumdayım saatlerdir kucakta kımıldasam uyanıyor geri ya
Ceren_301121 BirrPrensessannesi sakin olmaya çok çalışıyorum 5 dakika kendime süre tanıyorum hemen sakinleşiyorum öyle çok ağlıyor ki üzülüyorum oglumda aşırı damağını kaşıyor dişlik verdim ama agzına büyük geliyor atıyor geri
Eezzaa123 Ceren_301121 gündüz uyuyor 2 saat 1 saat gece sürekli aglıyor nolcak sonu bilmiyorum hiç bitmiycek gibi
Ceren_301121 Eezzaa123 bende bitsin siye dua ediyorum nedenini bilmediğim bir ağlama birşeyde gelmiyor elimizde
Ceren_301121 Eezzaa123 sabah 6 30 da uyandı 12 de yarım saat uyudu ve hala uyanık nasıl dayanıyor anlamıyorum
Eezzaa123 Ceren_301121 Allah yardımcın olsun bizimki yine 1 2 saat uyuyor başım çatlıyor artık elimden bişi de gelmiyor bende aglıyorum onunla beraber