Miradmrky Kızım zayıf kilo alması için doktorumuz mama önerdi bebelac dedi ama bu aralar fark ediyorum ki mamayı çoğalttıkça kabız yapıyor bir diğer önerdikleri similac ama denemedik bilmiyorum sizce iyi kilo aldıran hangisi ?
Obsesifk Miradmrky biz bebelac gold kullanmistik memnun kalmistim hem bebegim tadini seviyordu hemde kabiz etmiyordu. Kullandigim donemde de kilosu iyi gitti, ikisi arasinda fark var mi, ne kadar var, bilmiyorum malesef
Esmaky Miradmrky ben bebelac dendim. Kabiz yapti karni.sisti gazni cikaramadi hiip.kullnyrdm tekrar ona gevtm.cok. memnunm.doymuyor herlse diye bi iki gun verdim vermez olydm.bebelac kipkirmizi oldu cocgm surkli
Miradmrky Damla33 bizim kilo alımımız yavaş çok kusuyor kızım 3 ay 6 günlük 40 günlükten beri mama meme gidiyoruz sütümde var ama az galiba doktorum geçin dedi bebelac goldla başladık acaba değiştirsem mi diyorum similac düşündüm bende yoksa bebelac gold iyiydi ama bu aralr sık verince mamayı kabız oluyor kızım
Miradmrky Obsesifk bende farkı varım bilmiyorum canım denemek istiyorum ama kararsız kaldım acaba bebelacta kalsam mı
Damla33 Miradmrky bn sadece mama veryirm dogdugundan beri basta sagarak sütümü verdim daha sonra sut bitti 3 aylik mama kullaniyorz suan sma iyi kilo aldirdi bize gaz ypti ama smilac kabiz golden goat agir geldi bebelac gold iyi suan deneyerek buldk valla sma cogu kisi memnun bizde gaz yapti mesela ama kilo alimi cok iyidi ayda 1 kilo aldiriyordu kesin
Tubaaaaa Miradmrky genelde evet reflu kaynaklı ya geçici refluudur bebeklik reflüsü derler birde alerji kaynaklı reflu 'den kaynaklanabilir...verdiginiz herhangi bir dokunma yapıyorsa alerji olup kusmayı mideyi etkiliyor