Kızlar selam. Sütüm yetmediği için doktor kontrolünde mamaya başlamaya karar verdik. Bir ay deneyeceğiz. Emzirmeyi tamamen kesmiyorum günde 3-4 defa mama vereceğim. Fakat biberonu tutturamadım ya da mama sevmedi anlamadım açıkçası. Belki de tok ağzında oynuyo biberonla. Nasıl alıştırabilirim mamaya ? Lazım olur belki diye chicco biberon almıştım bir tane daha almak istiyorum . Biberon tavsiyesi verebilir misin? 4,5 aylık kaç ml almam lazım biberonu ? Philips gerçekten iyi mi yoksa şişirilmiş bir marka mı? Çok reklamını yapan var 🫠