Bebeğim şuan 28 günlük 1 kere 14 günlükken biberonla anne sütü verdik benim doktorda olduğum sürede acıktığı İçin anne göğsüne yakın biberon seçimi yapmıştım. Haftaya yine evde bi kaç saat olamıcam ama akşam olamıcam ve kaşık biberonla uykuluyken çok zor olacağı İçin biberonla süt vermelerini isteyeceğim yine. Bu şekilde olduğunda 2 haftada 1 de olsa biberonla versek anne sütünü hemen alışır mı meme reddi yaşarmıyım sizce