27 günlük bebeğim var mama ve anne sütü ile besliyorum bir türlü saati saatine durumunu otutturamadık 5 dk emiyor birakiyor 10 dk sonra ağlayip araniyor mama veriyorum iciiyor 60 cc 5 dk sonra araniyor bir de emse de mama da yese kusuyor anlayamıyorum sürekli açmış gibi bir de karnı gurulduyor tabi bez sayilari normal bu arada. Sizce sorun ne ???