Kızlar selam 9 aylık bi bebişim var epidural sezaryen ile doğum yaptım doğumum ve doğumdan sonram aşırı rahattı hiç ağrı bile yaşamadım doktorum bi krem vermişti iz için düzenli kullanamadım ve geçen muayenede doktorum dedi ki bu ize keloid deniyor ve geçmiyor ancak ikinci doğum yaparsan alırım yani benim sezaryen izim geçmeyecekmiş kırmızı ve deriden hafif kabartılı çizgi olarah kalacak. Nede olduğu hakkında bilgisi olan var mı örneğin kiminin izi nerdeyse hiç kalmazken neden benim kaldı merak ediyorum doktoruma soramadım o an telaşa geldi