Ebruli3452 Hticebyrk dua okusaydiniz. Birşeyden korkmuş olabilir ya da bir yeri ağrıyordur. Benim oğlum da bazen çığlıkla uyanırdı. Korkmuş olurdu okurdum kucağımda gezdirdim geçerdi veya ağrı kesici şurup verirdim bir yeri ağrıyorsa diye.
pirenakovalayanhamsi Hticebyrk çok normal keşfediyor. Bir iletişim şekli şuan onun için. Bizdede aynı durum var.