Gaz aç diye mi Yoksa bi yeri mi ağrıyor.bugün 2 aylık ve 4 kilo şu an.Sma mama yaramadı evolvia ya geçtim bugün.İnş kilo aldırır.nasıl uyutacağımı bilmiyorum uyuyana kadar çok ağlıyor omzumda evde geziyoruz ayakta öyle uyuyor en son.Ama omuzlar kollarım ağrıyor başım da.Ne yapıcam.Herkes bir de 2.çocuğun olacak sen unutmuşsun anneliği diyor susturamıyorum çünkü.Ama ilk kızımda hiç ağlamazdı emerdi uyurdu. Bu erkek ve tam tersi.Napıcağımı bilmiyorum.Emzir sussun diyorlar zaten sütüm tek göğüste var.Biter diye düşünüyorum :( çıkmazdayım