Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var doğduğunda sallamadım fakat bi süre sonra aşırı gaz sancıları olduğu için sallamak zorunda kaldım uyusun diye kolumda beşikte vs bu böyle devam etti sallıyorum uyuyor ve bırakıyorum sallamayı emziği düşünce tekrar uyanıyor o kadar kuvvetli ki kundaktan elini çıkarmayı da başarıyor artık bebeğimi sallamak istemiyorum kundaksız yatırınca elleri ya ağzında ya yüzünde be yapıcam bilmiyorum bana yardım edin tecrübeli anneler 🙏🏼🙏🏼🙏🏼