Kızlar 21 aylık oğlum çok fazla araba seviyor. Ama anlatamam sevgisini. Buna sebep olan ne yazık ki eşim,ben,dede,nene olarak bizler sebep olduk. Şuan araba dışında ilgisini hiçbir şey çekmiyor. Oyun hamuruyla oynamayı seviyor,suyla oynamayı seviyor ama hiçbir şey arabanın yerini tutmuyor 100 e yakın arabası vardır belki. Ne yazık ki hastamızı geçte olsa anladık aslında ben çok önceden anlamıştım ama ne yazık ki kendi anneme bile söz geciremiyordum. Oğlumda istediği bir şeyi ağlayarak yaptırmaya alıştı. Kolik ve aşırı zor bir çocuktu o yüzden su 2 yıl ağlama sesi duymakla geçti diyebilirim. O yüzden ağlamayı,yerlere yatmayı,morarip nefessiz kalmayı huy edindi. Araba istediğinde o an almazsak nefessiz kalana kadar ağlıyor kendinden geçiyor. Ben oğlumun bu araba sevgisini nasıl azaltabilirim? Bütün arabalarini o uyurken saklasam bir daha göstermeden yerine başka değişik oyuncaklar koysam travma olur mu ?