Merhaba 19 gün önce sezaryen doğum yaptım ve siz tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var. Siz ne kadar sürede toparlandiniz. Yataktan dogrulurken eşim yardım ediyor çok yorgun isem oda ise başlayacak artık dogrulurken tekrar kesiliyor gibi sizi oluyor yaramda siz ne tür çözümler buldunuz. Birde çatlaklar doğumdan sonra sızlar mi sanki tuz basmış gibi sızlıyor karnim ben ilk dikişler sandim ama göbek deliği in alt kısmına denk gekiyo sizde yaşamış miydiniz. Özellikle bebeğimi emzirirken karnıma denk geldiği yerler açıyor.