Ygt_Ayaz Kızlar olay hırsızlık evime giren hırsız hiçbirşey bırakmamış resmen herşeyi almış ve polis parmak izi aldı binanın yanındaki dükkandan kamera kaydı filan alındı bu parmak izi sonuçları ne zaman çıkar
2cocukannesi__ Ygt_Ayaz Ay geçmiş olsun hırsızlık çoğaldı aman allahim fırsat verme Rabbım evde yoktunuz sanırım neler alıp gitmiş binada kimse duymadı mi ya
Ygt_Ayaz 2cocukannesi__ hiçbirşey bırakmamış evimiz cadde üzerinde ve ne yazık ki bunu kimse duymuyor işte