Merhaba bebeğim doğalı 57 gün oldu. Bu 57 günde iki göğsüm de defalarca süt tıkanıklığı mastit meydana geldi. Antibiyotik kullandım geçti geçti tekrarladı… Ne yaptıysam fayda etmedi. Ilık uygulama yapıp, sağıp soğuk uygulama yaptım. Emzirme danışmanlığı önerisiyle lahana yaprağı da koydum. Yapmadığım şey kalmadı. Bunun bir çaresini bilen yok mu ağrısından bıktım artık bebeğimi doya doya emziremiyorum bu ağrı yüzünden 😔☹️ Doktorlar da bir şey yapmıyor artık kaç doktora gittim olmadı ☹️