MrzBaby Arkadaşlar bebeğim 5 ay 19 günlük ek gıdaya başlamak istiyorum da neler verebilirm nasıl vermeliyim. Veye 6 aya girmeden başlasam bi zararı olurmu acaba? Siz kaçıncı ayda başladınız?
hemsireemom MrzBaby 5 aylıkken başladım yoğurt verdim ilk bir çay kaşığı kadar sonra yavaş yavaş artırdım patetes havuç brokoli karnabahar kabak ayva haşlanıp püre yapılmış halde verdim meyve olarak elma muz armut vs ayına uygun şeyleri verdim 6.ayın sonunda da çorbalara başladım
Zlm MrzBaby bebeğiniz hazır ise merakı varsa başlayın ama anne sütü aliyo ve hayat düzgün ise gelişimi 6 ya kadar bekleyin bence bı xarari olmaz 5 aylık başlamanın ben 4 aylık başlamıştım ama mama ile besleniyodu kızım şimdi 1 yaşında bı sorun yaşamadım çok şükür
hemsireemom Hshsjshs meyve emziği almıştım onla başladım fakat cam rendeden geçirip kaşıkla da verebilirsiniz