Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var doğumdan beri mastitle uğraşıyorum şuan da da sağımdan dolayı heralde tazyik sorunu yaşıyorum 8 yerden birden fiskiriyo:( ve bebeğim kabul etmiyor mememi hiç emmiyo elle sağarsam mastitim habire artacak diye korkuyorum bu sureci yasayaniniz nasil atlatti