Bianne_biogul https://imgyukle.com/i/R1ROao https://imgyukle.com/i/R1RjzU Kızlar boğazım şişmiş ve aşırı ağrı yapıyor baktım sol tarafı dhada agriyo ve damarlar kirmizi sekilde belli sol tarafta ama sağda damar kızarması vs fln yok fakat iki tarafı da şiş ve aşırı ağrı yapıyor üstelik o sol tarafta damar kızaran yerde resmen damar atmasını hissediyorum sürekli ve iki tarafta da delik delik bseyler olmuş dün gece uyuyamadm uykumdan uyandm öksürürken ve tikaniorm yutkunamiyorum o esnada sizce ne olabilir bu ve acile gtsem nasi bı tedavi uygulanr ilk defa oluyo bu şekilde soğuk bsey falanda icmedm sdce suyu cesmeden içiyorum ondn da olmaz hrlde diye düşünüyorum ama acile gtsem ne derler sizce hamileyim bu arada
Pelin009 Bianne_biogul Acile gidersen antibiyotik tedavisine başlarlar onun haricinde ihlamur icebilirsin biraz yumuşatır boğazlarını ama geçmez acile gitmen şart
Deletedmom00881 Bianne_biogul antibiyotik tedavisi başlarlar canım boğaz enfeksiyonu geçiriyorsun, çok geçmiş olsun 🙏
Bianne_biogul Pelin009 sıcak içecekler içiyorum evde de antibiyotik var ama gebeligimden önce yazılmıştı o yüzden kullanamıyorum fakat o damar kizarmis olan yer dhada agrio ve o damar atiyo hep o neden acaba o kafama takıldı
Bianne_biogul Deletedmom00881 dha öncede çok gecirdm canm saol dedgm gbi evde var antibiyotik ama işte gebeligimden önce yazılmıştı o yüzden de kullanmaktan cekiniyorum ve bide işte o damar kizarmis olan yer dhada agrio ve o damar çok atiyo oraya kafam takıldı bnmde böle ilk defa oldum
Miyonunannesi Bademciklerin şişmiş canım epeyde şiş görünüyo varsa evde antıbıyotık baslyabılırsın durumuna göre hamileymişsin ama cogu durumda başlatıyolar