Gizemlina26 Kızlar kakasını ve gazını rahat yapan bir bebek olmasına rağmen bebeğim çok fazla kasılma kendini geriye atma hareketleri yapıyor. Ve de kızarıyor.Bunun nedeni ne olabilir sizce başına gelen var mı??
Dondurmalikahve Gizemlina26 Yapmakta zorlanıyodur. Zaten gazıda vardır büyük ihtimalle Benim kocaman oğlum bazen yaparken yüzü kızarır normal değil mi normal
Oktay0122 Bu benim bebeğimde de oluyor özellikle uykudan uyandığında hamileyken corona geçirip bir de babamı kaybetmiştim baya stresli ve üzüntülü geçmişti ona yoruyordum dizinde streslı mıydı hamileliliğiniz
Gizemlina26 Oktay0122 bende korona geçirdim ve zaman zaman stres yaşadığım anlar da oldu ama ona bağlamak hiç aklıma gelmemişti
Oktay0122 Gizemlina26 ben ilk baştan beri ona bağlıyorum boşuna stresli olmayın sakin dingin geçirin demiyorlar ama hayat şartları ne yazık ki …