newmama222 kızlar Donuk san sebastian aldım 3 saattir buzdolabınjn üst gözünde çözülmesini bekledim. Şimdi ısıtmam gerekir mi yoksa tüketebilir miyim? Misafirler gelevek hala donuksa rezil olurum 😃 yardımmmmm