Tumet ASD vardı bende kalpde delik ama büyüktü kaç Dr gezdim bşr sürü olumsuz şeyler söylediler ama Mustafa bey işinde çok iyi benim kalbimi rahatlattı güler yüzlü hasta odaklı bir Dr ve bypass ameliyatını bile kapalı şekilde yapıyor Türkiye de bazı yöntemleri ilk deneyen doktorlardan ben internetten görmüştüm