Arifesbk09 Derinminakolay normal canım o zamanlar. Odaklanmaya calıştıgı için öyle oluyor. Zamanla düzeliyor merak etme💕
Dilarana Derinminakolay tatlım dr götür benim yiğenimin başına geldi önemsenmedi 6 yaşında ameliyat oldu birde ameliyat yaş sınırı var 7 ye kadar mı ne dışa kayma basit içe kayma zor bizimkinin içe kaymaydı ameliyatla düzeldi dr erkenden getirseydiniz daha kolay olurdu dedi hatta sen dr götür göster korkulacak bişey değil bişey belli olmuyor ameliyat izi filan hiç içten kaslara müdahele ediyoşar
Farahzeynep Derinminakolay benim kızım da yapıyor arada ellerine falan odaklanınca özellikle 😂 6. Aydan sonra düzelirmiş 🤗
Derinminakolay Arifesbk09 allah razı olsun insallah canım cok teşekkür ediyorum ilk bebeğim tecrübesizim merak ediyorum
Ozlem_ İlk günlerde olan şaşılık normaldir bebek gözlerini hareket ettirirler 6. Ayda düzelir ancak sabit bir şaşılık varsa mutlaka doktora götürülmelidir
Ozlem_ Ayrıca bebekler ilk aylarda tam karşıya değil sağa sola bakarlar o yüzden beşiğin tam tepesine asılan oyuncaklar değilde sağa yada sola Asılan oyuncaklar daha çok ilgisini çekecektir
Derinminakolay Dilarana buraya yazmakla olmaz derken ? Fikir alıyorum sana mı sorucam senden mi öğrenecem ne yapıp ne yapmayacağımı ? İyi hoş yazmışsın ama tekrarında bana ne yapmam gerektiğini söyleyemezsin