Kızım 1 yaşına girdi şükür. İnek sütünü içebilir artık hazmedebilecek düzeye gelmiş doktorlara göre şimdi sorum şu : normal pınar süt diyelim onu kaynatıp mı vermeliyim 10 dk kaynasın yazıyor nette soran bilen var mı aranızda böylelikle yavaştan mamayı bıraksın istiyorum ileride