Arkadaslar merhaba 2. Gebeligim 18 haftalik hamileyim.Başindan beri lekelenmem var sebebi belli değildi meger plesentam öndeymiş.Doktorum rahim agzini kapatmiyor ama oraya sarkmis o kanatiyor seni dedi.Kanaman 1 ped olursa ara hemen dedi.Lekelenmem hiç bitmiyor ama.
Sabah akşam progestan ve 5 gunde bir igne vuruluyorum.
Doktorum keyfine bak kafana takma diyir ama her kontrol ettigimde lekemin geliyor olmasi strese sokuyor beni.Doguma kadar benim gibi olan var mı? 7. Ayinda plesenta yukari cikarsa rahat edersin dedi ama insan dusunmeden edemiyor.