Woody aslında şöyle beniö bebeğimin kakasında kahverengi kan gördüm. Koyu renk. Sonra cocuk doktoru alerjiye gçtür dedi. O da bir daha kan görürsen siyet yap dedi. Ve ben kan görmedim yapmadım. O haftada gögüs ucumda yara vardı. O olabilir dedi. Yüzünde nokta nokta çok çok az kızarıklık bar. Ama atopik dermatt hani alerji olmayabilir dendi. Şuan kakasında herhangibir şey görmedim. Ama çok hızursuz ve sürekli ağlayan bir bebek. Gazlı