[silindi] Benim kızımda da olmuştu hemen doktoru aradık. Kız bebeklerde olabileceğini söyledi. İçiniz rahat olsun
LemanSmty [silindi] hepinize tesekkür ederim 🙏🏻 Bugün gittim benim doktorum da öyle söyledi yinede test yaptırdık sonuç bekliyoruz
Hrcntes LemanSmty bizdede olmuştu canım ama yeni doğduğu zamandı doktor yeni doğan da olur demişti canım sen bi götür Dr senin Bebiş büyük
Melina LemanSmty Ben de kızım da 2 defa görmüştüm beyaz kıvamlı kız bebekeler de olabiliyormuş doktoruma danıştım