Bizde 53 günlüğüz ilk 40 gün bizmkide öyleydi devamlı memede uyku bölük pörçük ama hepsi normal daha çok küçükler. Yavaş yavaş baş zamanla düzene girecekler. Bide kızım var 2.5 yaşında bebekliğinden beri zordu herşeyi hala da öyle onda bile düzen zor oturuyor ki minnacık bebeklerden bekleme yanş düzen. Sabretcez geçecek bunlar diecez 🙏