Kızlar 4 ay 8 günlük bebeğim var emerken çok ağlıyor son 10 gündür meme reddi yaşıyoruz gece uykusuna geçmeden önce sağıp veriyorum ama lansinohun manyel göğüs pompasını kullanıyorum. O da çok yoruyor elektrikli almak istiyorum ama çekim gücü kuvvetli olan bir şey istiyorum. Kullandığınız elektrikli göğüs pompası varsa marka model memnun olduğunuzu yazar mısınız ?