Fulyasrky bizde 1 ay kadar önce ilk dozu yaptırdık.alerji olmadı ama bağırsak fonksiyonu bozuldu. günde 3 kakali bez alırken ,2 günde 1 defa anca yapıyordu. Gazını bile ıkınarak yapıyordu.Sanci yapıyor olmalıydı ki yapamayınca cigirarak ağlıyordu.3 hafta sancılı bir süreçten sonra yeni yeni normale döndü.