smnrlkn Selam kızlar, 17 günlük kızçem var. 24 saattir kakasını yapmadı, pırtlatıyor çişini de yapıyor ama kaka yapmadı hala. Kaç güne kadar yapmaması normal acaba? Sütüm mü az geldi ki kaka yapmadı? Ayaklarını kasıp zorluyor kendini. Napsam bilemedim
basaksahinx smnrlkn yani genel de günde 2 3 kez kaka yapması lazım en az ıkınıyor mı huzursuzluk var mı
linaninannesiiii smnrlkn anne sütü alan bebekler de 10 güne kadar normal kaka yapmaması . Benim kızım da 40 günlükken kaka yapmamaya başladı doktora gittik anne sütü emen çocuklar da 10 güne kadar normal dedi ve kızım 6 aya kadar 1 hafta da 8-9 günde bir kaka yaptı . Ek gıdaya geçince düzeldi şimdi her gün yapıyor . Bir sorun yok korkma
Eserr-80 smnrlkn gazi olduğu için bacaklarını kendine çeliyordur canım kaka yapmamasida normal ilik bi dus birazda masajla yapar belki
smnrlkn linaninannesiiii normalde günde en az 3 kere yapıyordu kakasını birden kesilince napacağımı bilemedim. Doktorunuz öyle dediyse rahatladım valla. Gaz damlasını düzenli kullanmaya başlicam artık
smnrlkn Eserr-80 gazı olduğu için mi kakasını yapamıyordur yoksa kaka yapmaması normal mi? Gazı için damlasını kullanacağım
basaksahinx smnrlkn ıkınıyords huzursuz eğer alttan gaz çıkartıp ıkınıyprss kaka ise sorun çok probiyotik damla kullanabilirsiniz ben biogai kullandım kaka yaptırıyordu
Eserr-80 smnrlkn kaka yapmaması normal sürekli masajlada gazını çıkarmasında yardımcı olabilirsiniz bigaoil damlayi tavsiye ederim kizim kolikti sadece o yaradi diyebilirim tabiki her bebekte farklı deneyerek görmek lazim canim