Zeynebimmm Kızlar Doğum yapalı 76 gun oldu 60.gunde regl oldum ılk yıkanalı 1 hafta oldu sımdı de dunden berı afedersınız kahve leke gıbı gelıyo sılındıkce bu nedır dra mı gıtsem normal bısey mi
Obsesifk Zeynebimmm normal emzirdigin icin adetin duzene girmedi daha belkide suan normal adet donemindesindir. Ama agrin falan olursa bi doktora goster
Zeynebimmm Zeynebimmm Nıye böyle bılmıyorum akıntı gıbı de degıl regl gıbı de degıl Doğumdan sonra duzensızleşiyo herhalde