merveeakk 3 hafta önce kakasında kan gördüm. Birde mukusluydu kakası. Pazartesi hemen doktora goturduk. Alerji maması yazdı. Ama icemedi oğlum. Birde karnı sürekli gurulduyordu. Mama icmek istemiyordu. Ben süt içmeyi sevmem içersem de laktozsuz içerim. Alerji mamasinin birakip yarim gun normal mama verdim. Tekrar kan şikayeti olmayınca doktorumuz laktoz hassasiyeti olabilir dedi. Once aptamil alerji mamasi denedim icmedi. Simdi normal mama+ laktoz emilimi sağlayan damla kullanıyoruz.