Şarjlı dikey süpürge almayı düşünüyorum. 2 marka arasında kaldım ama Bosch marka daha ağır basıyor. Tefal de ekstradan yer silme aparatı da veriyo bezleri ile birlikte ama bosch un 2 bataryalı olması ve markası daha Bi güven veriyor. Kullanan var mı? Ya da Bi bilgisi olan?