Papatya2636 oturduğunuz evin ısisina göre giydirin bebeginizi çok sıcakta bunalir terler, terlerse daha çabuk hasta olur usutmekten ziyade.
Bebeğim Ocakta doğmuştu kayinvalidem geldi doğuma ev 24C olmasına rağmen sarıp sarmaliyodu oğlumu hep ter içinde aliyordum maalesef, çok şükür hqsta olmadı ama şimdi havalar ısınmasina ve evin 23 24C olmasına rağmen kalın ortmeyince üşüyor. Dün gece yattığı oda 23.4C Di çok huysuzdu ateşi var m diye baktım vücut ısısı 35.6a düşmüş normalde hep 36.1-36.6 arasında gidip gelir . Bebeğin soğuğa alışması daha iyi bence