Mimozacicegim merhaba ben estetisteyenim özellikle zayıflama biriminde daha yoğun çalışıyorum tek g5 almanız çok bir işe yaramayacaktır g5 genellikle şöyle olur sıralaması ozon-pasif jimnastik-lenf-g5 isterseniz kavitasyonda işe yarayabilir genellikle bölgesel yarar fakat aman aman bir sonuç beklemeyin benim bir yabancı hastam vardı 9 seans almıştı kendisi çok memnun kalmıştı fakat beklentisi çok yüksek olmadığı içindi sanırım benim size tavsiyem Bunları uygularken lipoliz iğneside vurdurmanız süreciniz daha güzel olur bu arada evet g5 Biraz acıtır ama ne kadar bastırırsa aşağıdan yukarı doğru daha iyi olur 😊😅