Aylakiz0-6 Bebeğim 51 günlük doğduğundan beri sağlı sollu yan yatırıyorum sadece gündüzleri sırt üstü yatırıyorum. Çok kusan bir bebek bennmki ve bugün sırt üstü yatarken kustu ve fark ettm hemen çevirdim. En güvenilir pozisyon sırtüstü diyorlar ama ben anlamadım. Sizler nasıl yatırıyorsunuz bebişleri
Moonlightttt Aylakiz0-6 en güvenilir sırt üstü evet. Ama ben de yan yatiriyordum kusar diye. Hep gözetim altında idi. Kamera vs. Allah esirgesin tabi,gece de duyuyor insan
Be1 Aylakiz0-6 benim kızımda çok kusuyordu ben nerdeyse hiç sırt üstü yatırmadım hep sağ sola doğru yatırdım
Edagg Aylakiz0-6 bizimki mamada aliyor kusma proplemi yok ama yüz üstü yatmayi seviyor sürekli yüz üstü yatmak istiyo
Haffuse Benim kizim da cok kusuyor, sirt ustu yatiramiyorum…nekadar sik kontrol etsem de, cogu zaman kendi kusmasina uyaniyor…eskiden sirtustu yanlis olarak lanse edilirdi simdi tam tersi🤯
Masalingonunannesi Sırtüstü yatiyorlar fakat kafasi sagda yada solda oluyordu bnm kizimin sizde oyle yatırabilirsiniz sirtustu yatirip kafasini sag tarafina yada sol tarafina cevirerek
SGeceC Aylakiz0-6 sırt üstü yatırın kafası ki muhtemelen öyledir sağa yada sola dönük olsun birde reflü yatağı kullanabilirsiniz içiniz rahat eder bu şekilde
smnrlkn Aylakiz0-6 merhaba, acaba reflü yatağı alsanız orda sırt üstü yatar hem hemde kusmasına iyi gelir. En azından denenebilir:)
Aylakiz0-6 smnrlkn reflü yatağında yatıyor kafasını sağ sol çeviriyorum sırt üstü yattığında aama kendisi düz yapıyor yine korkuyorum haliyle😳