Merhaba arkadaslar soyle anlatayim bebegim 52 gunluk ilk 30 gun silikon ic ile emzirdim sonra normal kendi gogsumu tuttu fakat o gunden beri uclarda hafif catlak var ve emzirmenin basinda cok canim yaniyor gumus kapak kullaniyorum surekli takiyorum ama gecmiyor ne yapmaliyim bebegim dogru kavriyor aslinda sorun ne anlamiyorum