Alpismom Hiç bir doktorun su verebilirsin dediğini duymadım. Anne sütünün çoğu su evet ama benim bebeğim mama ve azda olsa anne sütü alıyor ve havalar cok sıcak. Az da olsa veriyorum 🤷🏻♀️
Selenay Alpismom valla canım havalar cok sıcak deli gibi terliyo bebeğim ben veriyorum doğdugundan beri hem mama içiyo günde bi kez içiyo ama yinede çok sıcak olduğu için terliyo ve ihtiyacı olur diye düşünüyorum ben
Toprakbey Alpismom mamadan sonra mutlaka verilmesi gerekiyor mantıklı düşündüğümde öyle bence. İyi bir doktorda verilmesi gerektiğini söylemişti
Ececavus Mama dan sonra bi iki kaşık veriyorum hem mama tortuları gitsin diye hem havalar cok sıcak gerçekten
[silindi] Benım oğlum 3 bucuk aylık doktorumuz hava cok sıcak her emmeden sora ver istedıgı kadar ıcer o dedı. Sadexe anne sutu alıyor. Ayrıca 1 degıl 4 doktora sordum 3 ü özel 1i devlet hastanesi dr u . :)