Miramami 40 günlük olduk bugün arada hipp combiotic veriyorum değiştirmeyi düşünüyorum hiç doyurmuyor ve gaz yaptı hangisini önerirsiniz 👋
sarmaliklahana Miramami 7 ay boyunca sma optipro kullandım cok memnun kaldım gaz sorunu kabızlık aclık olmadı 👍 Bebeğimde cok iştahlı bir bebekti dogdugundan beri aclıga hiç tahammül edemezdi saat kontrol ederek mama veriyordum
Drkn Ilk 4 ay aptamil comformil kullanmıştim sonra normal aptamile geçtik şuan 9 aylik hâlâ kulanıyorum memnunumda
sarmaliklahana Miramami ilk yapılınca sekerli bir kokusu var ama bekleyince ekşimil peynir gibi kokuyor 🤢 ben bekletip vermiyordum kalanı döküp hemn Biberonu yıkıyorum yoksa biberon kokusu siniyor 🤢🥴