annekuzusuuuu Annem olmustu karnına delik açmıllardı 3 tane ama küçük sadece alet boru girecek sekilde sonra 2 şer dikişler kapattılar. Biraz agrılı gecıyormuö ve bakacak biri olması kesinlikle öneriliyor. 2 gün hastanede kalmıştı. Ameliyat sonrası bol yürüyüş istiyorlar kaç sonra tam hatırlamıyorum ama onu, 🙄
Yakın zamanda da yengem olacak aynı ameliyatı.