Arkadaşlar herkese merhabalar. Bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Kendimi bildim bileli hep tedbirli, düzenli, asla risk almayan biriyim. Yani öyle ki eğer bir işe kalkışacaksam her şey ince ince planlayıp o doğrultuda gitmesini isterim, çok kontrolcüyüm asla risk almayı sevmiyorum. Nefret ediyorum bu huyumdan ama bir türlü salamıyorum kendimi, rahat insanlara öyle özeniyorum ki. Çocuk oldu şimdi iyice arttı bu durum, her şeye kafamı takar oldum. Var mı benim gibi olan ya da bir çözüm önerisi olan? Bu durum çocuk da olunca iyice yıpratmaya başladı beni çünkü 😔