Elisaminannesi Canim anneler merhaba dun kızımı doktor kontrolüne götürdüm 7 kilo olunca doktor Nutrica infatrini adında bir mama başlattı kullanan var mı gerçekten toparlıyor mu
Dondurmalikahve Elisaminannesi Evet düzenli kullanınca toparlatır kullanmadım ama kullanan bildiklerim var.
Alyaa_43 Elisaminannesi biz kullanıyoruz ilk zamanlar iştahı açıldı gibi ama sonra eski haline geri döndü
Elisaminannesi Dondurmalikahve tesekkur ederim inşallah toparlar şimdilik 1 aylik verdi 3 aylikmis duruma göre bakcak
Elif1010 Elisaminannesi 6. Ayında diş çıkarırken mama içmediği için kilo kaybı yaşadı bebeğim ozaman similac enerji diye bir mama verdi içerse rapor çıkartırım diye içti bebeğim ilk ay güzel kilo aldı ama diğer aylar alması gereken gramı aldı 19 aylık hala o mamayı içiyor toz mamaya dönemedik midesini bulandırıyor şuan 11 buçuk kilo
babyandmom1 Ben 3 aylıktı kullandım 4-5 şişe kullandım hiç beslenmiyordu o dönem iştahını açmıştı sonra normal mamasını daha severek içti