Ozlem2904 Papatya2636 doğumdan 3 gün sonra gidilmesi gerekiyor ilk topuk kanları isitme testleri yapılıyor bebeğin doğumdan sonra ne kadar kg alıp verdiğine bakılıyor sariligina bakiliyor. Mutlaka gidin sizde 11gun biraz geçmiş
Ozlem2904 Papatya2636 taburcu olmadan söylemeleri gerekiyordu size yada hatırlatmalari. Gebelik takibindeydim sağlık ocağında hem onlar aramıştı hem daha taburcu olmadan doğum yaptığım hastane hatırlatmisti 3gun sonra gelin diye
sarmaliklahana Papatya2636 bizi haftada 1 cagırdı lar 1 ay boyunca. Göbeğine bakıyorlar boy kılo sarılık kontrolü. Birde kemiklerine reflekslerine bakıyorlardı. Bıngıldak kontrolü yapıyorlar. Genital bölgeye bakıyordu. Köprücük kemiğini birde bel bölgesindeki kemiği kontrol ediyorlardı. Ama bunlar toplasanız 30 dk sürmüyor 🤷😇
Dondurmalikahve Papatya2636 14 günde kontrol oluyor istersen doktorunu ara takipli doktorun yoksa randevu alıp kontrole gelmiştim dersin. İstersen pazartesi ye randevu al geciktirme
Papatya2636 Ozlem2904 topuk kanı işitme testi hastanede doğduğunda yapılmıştı birdaha olmasımı gerekiyor
Haklisinkbracim İlk doğduğunda topuk kanı alıyorlar, ilk 20 günde tekrar topuk kanı istiyorlar. Beni 3-4 gün sonra tekrar gel işitme testi için deyip çağırdılar, gittiğimde bebeğimde sarılık çıktı bir gün yatış verdiler. Başka bir şey istemiyorlar.
Ozlem2904 Papatya2636 bence gecikmeden götürün zaten sizde kötü yada farklı bisey olsa fark edersinizde yenidogam sariligi riskli bisey birde topuk kanlarında genetik rahatsizliklara bakiyolar