Papatya2636 Kızlar hiç doktor kontrolüne götürmedim emmesi güzel sağlık ocağında şu topuk testi yaptırdık sadece o teste sarılık olup olmadığı çıkarmı gitmemiz gerekirmi sarılık testi için
BuseBlt Papatya2636 normalde doğduğunu üçüncü yada beşinci günü doktor kontrolüne gidiliyor ona da mı goturmediniz? Goturmediyseniz bence bı götürün bizim kanında enfeksiyon olduğu üçüncü gün kontrolünde anladı doktor ve yoğun bakıma yattı. Sağlık ocakları pek ilgilenmiyor açıkçası
Muhasebeciana Papatya2636 takipli bir doktor edinmenizi oneririm ileride acil birsey gerekir sorarsiniz rahatlikla. Ayrica sarilik degeri yuksek olan bebeklerde 15 gun icinde ariyorlar. Eger aramazlarsa bir sorun yok demek oluyormus