Eve geldim 2. Gün yani hemen görümcem sağolsun yıkadı beni bandajım 1. Hafta kontrolde çıktı ama ben hergün duş aldım kilom olduğu için doktorum dikişlerin ıslak kalmasın bol bol kurula dedi her duştan sonra güzelce kuruladım dikişlerim kendi düştü zaten banyo yaptıkça dikişlerde güzel iyileşti bence