Kizlar nasilsiniz? Gelinimiz hamile, bebegin cinseyeti daha beli degil ama ben simdiden hediye almak istiyorum 😀 Gelinimizle konustum bebek arabasi almak istedigimi soyledim ve o da cok sevindi. Simdi ben kendim bugaboo bee 6 kullanmaya basladim (maalesef once kocaman bebek arabasi kullaniyordum sonra bee 6 modeli gorunce onu aldim) ve tatilerde bugaboo ant kullaniyorum. Yani ilk olarak bunlar aklima geldi hem hafif hem kullanisli olmasi icin.
Hediye icin arastirma yapinca birde babyzen yoyo gordum ve kararsiz kaldim😅
Sizce hangisi daha guzel duruyor ve kullanisli olur? Bugaboo bee 6 mi Babyzen yoyo bebek arabasi mi? Hangisini alirsam alim komple seti alacam (yani yenidogan seti ve butun aksesuarlarla beraber 0-4 yas arasi kullanima uygun olacak sekilde).
Gelin begenmezsede problem olmaz cunku zaten degisim fisiyle beraber verecem, cok samimi oldugumuz icin cekinmeden degisim yapar eger begenmese 🥰🤗