Benim oğlum emmiyor o yüzden ben mamaya çıkmak zorundayım. Ama mamayı evde yapıp çıkarsanız 1 saat içerisinde tüketilmesi gerek diye biliyorum o yüzden ben yanıma bir kavanozun içine kaç ölçek içiyorsa 2 katı olacak şekilde alıyorum sıcak suyu da ya yanıma termos alıyorum ya da herhangi bir cafeye girip sıcak su istiyorum soğuk suyla karıştırıp hazırlıyorum kolay oluyor