Raceer Kafayı yiyecegim ya alerjik dediler ama 3 anribiyotik bitirdik hava veriyorum hala akıntı hırıltı devam ediyor burun tıkanıklığı olmasa bari 😔çok yoruldum ya var mı önerisi olan 10 aylik bebegim