Doruk02 ayakkabımı giymek için eğiliyorum sadece, vallahi onda da çok fazla zorlanmadım şu zmana kadar,bazen eşim kapıdayken ayakkabımı giydiğim zman bağladı kanguruyu,çoğu zmanda ben tek bağladım ,ama o kadar zorlanmadım canım ya.biz de bebek arabası almadık arabamız vardı diye.vallahi aldığıma pişman değilim